Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

Kochanie moje nie bój sie bo nie ma czego nigdy mnie nie stracisz....Ty sobie myślisz ze te wszystkie pieknie chwile, te prezenty, te słowa by mogły pójść w zapomnienie Kochanie .....Wybacz ale takiej satysfakcji Tobie nie zrobie hihihi....Dziubku ja Cie kocham z całego mojego malusiego serca i nie mam zamiaru bez Ciebie życ.Tylko i nikt więcej Misiaku na ZAwsze razem....!!!!

w Sumie to ja sie tesh boję że moge Ciebie stracić!!!!!ale wiem że mnie kochasz i będziemy razem na dobre i na złe....hehe oczywiście bedą tylko te DOBRE chwile Kochanie........

PRZYSIĘGAM TU PRZED WSZYSTKIMI ŻE MOJĄ ŻONKE NIGDY NIE OPUSZCZE AŻ DO ŚMIERCI...!!!!

babelek-1 : :

linkologia.pl spis.pl
Kochanie tak tak...mam Ciebie i mam dla kogo żyć....i jestem w 100% szczęśliwy Misiaczku....i wiem ze chce tylko z tobą spedziś reszte dni, i sie przy tobie zestarzeć Kotku razem z tobą wsio RAZEM!!!Tak mi na tobie zalezy....( i naprawde sie postaram Kotek..wiesz co mam na mysli)Dla Ciebie i dla naszego związku wsio zrobie....Kocham Cię Słoneczko i nigdy Ciebie nie zostawie moja miłośc do Ciebie jest bardzo duża i nigdy sie nie skończy jednynie moze bys jesio większa!!!a Wesele...hehe Kotek na pewno z tobą wezme ślub...tylko Ty i na zawsze, chce sie przy tobie zestarzec i siedziec przy kominku i zasypiac tylko przy tobie Kochanie..
babelek-1 : :

linkologia.pl spis.pl

Nom Nom to prawda jush kwiecień kurde ale ten czas leci jak szalony.....ja jesio pamietam ferie hihih z mooją Żonka kochaną a tu już Słoneczko świeci, ciepełko i świeta niedługo....Kwiecień miesiąc tylko do maturki...ale damy  rade Kochanie zobaczysz...wsio nam sie uda......!!!!!!a w kwietniu mam swoje urodzinki 19-ste jush..ładnie kurde taki jush stary jestem....ja dziekuje..!!i Moje słoneczko u mnie bedzie 18 kwietnia ale sie ciesze happyyy.....

a Tak po za tym to Kochanie Kocham Cię i dziekuje za wszystkie dni spędzone razem....każdy dzionek jest piekny i miło sie go z tobą spędza Kochanie...NA ZAWSZE JUŻ RAZEM!!!

babelek-1 : :

KoChaM i JeSteM KoChAny... Komentarze (15)
23. marca 2006 20:25:00
linkologia.pl spis.pl

Kochanie Moje własnie heheh napisze..a co..dziś WKOŃCu po około 2 miesięcznej przerwie wygrałem 45 zł...w Milenium nom moze zaczyna sie " 5 minut" Bobkiewicza tzn.te 5 minut już trwa od dawna czyli od 29 grudnia 2004 roku poważnie!!!Misiaku naprawde KOcham Cię i jest mi z Tobą naprawde jak w Niebie Kochanie....i wiem ze będzie jesio lepiej Misiaku!!mam nadzieje ze widzisz ze sie staram i wogóle....Tak bardzo mi na Tobie zależy Słoneczko naprawde...!!i nigdy nikomu Ciebie nie oddam i wiem ze Ty nawet nie chcesz iśc do innego!!!!Jestes Kochana Słonko i widze jak mocno mnie KOchasz!!

A juz w sobote u mojego Słoneczka i idziemy na meczyk Misiaku na Zagłebie z Arką Gdynia......kolejny weekendzik razem Misiu ale ja sie ciesze Jezuu.......normalnie jak w Niebie...mam z Toba Kochanie.....!!!

babelek-1 : :

linkologia.pl spis.pl

12.03.2006 ludziska jest to prawie ze najważniejsza data...oczywiscie oprócz tych kilkuset z moim Słonkiem..hehehe każdy dzień jest dla mnie ważny ale 12 Marzec przegiął....masakra...!!!!!!ten dzień na zawsze zostanie w moich myślach i tylko dla NAs Kochanie...!!!!

Najpierw dnia 11 marca z moim Słonkiem u siostrzyczki w odwiedzinach u Łukaszka, potem meczyk Chrobrego który zresztą wygrali!!hehehehe......a na sma wieczór impresskkka do 3 nad ranem z Moim Słoneczkiem....było jak w Niebie Kochanie...dziękuje........fajnie jest budzić sie przy Tobie Kochanie  i zasypiac.>!!!Jest to niesmowite odczucie coś wspaniałego Misiaku!!!!Kocham CIe i jestem z Tobą szczęsliwi Kochanie....na zawsze razem...Mam nadzieje ze było tobie ze mną zajebiście 12 MArzec...

                                      !! Kocham Cię Skarbie mój............Na zAWsZe RaZeM!!

babelek-1 : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

truta | nogelo | ona-przepracowanego | azaleila | fernellagrizelda | Mailing